A digitális szobrászat egy virtuális térben történő forma alakítás. A legabsztraktabb formáktól a geometrikus formákig bezárólag. Ennél a módszernél a semmiből lehet életrekelteni 3 dimenziós tárgyakat, akár mint az agyag vagy gyurma megformálásánál, kívéve hogy itt a “materiális anyag” helyett a “virtuális anyag” megformálása egy digitális térben történik.

A digitális szobrászkodásben elengedhetetlen az anatómia és pózok, a színek és fények hatásai felületekre, a különböző texturák és formai felület kezelések ismerete.

Területek ahol gyakran használják: film és animációkhoz, játékfejlesztéshez, grafikai illusztrációkhoz.



A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás